Aldo Rios’ Blog & Photography


You keep your cards so close to your chest you’re making me confused…
May 18, 2009, 1:11 am
Filed under: Uncategorized

The title is actually the opening phrase of the first verse of Fireworks by The Whitest Boy Alive… so all of you open your music players, iTunes,Windows Media Player, Winamp (does anybody still uses it?),  or whatever you use and groove to the tune while you enjoy some of these photos… go here if you don’t have the song…

Today I went to the Santa Cruz  Fair… originally celebrated the first days of May -the 3rd to be exact- But because that stupid swine flu it was postponed ’til today, and it is actually a nice place to hang around and break the routine… anyway… here are some photos…

_MG_3086

that’s the Santa Cruz church and the fireworks tower…

_MG_3083

just arriving, quite calm actually…

_MG_3084

dunno… just thought it was funny actually…

_MG_3088

time to eat so me and Ally went for some giant quesadillas!

_MG_3094

just some random sighting at the fair

_MG_3096

Fair bread… not my favourite really…

_MG_3098

just really liked the colors…

_MG_3099

_MG_3100

notice the girl covered in foam…

_MG_3095

Ally… shortie with a big beer… just before the fireworks began we had to run to her house, we had an emergency… too much beer!!

and so the fireworks began!!

_MG_3120

_MG_3107

_MG_3112

_MG_3115

_MG_3118

_MG_3126

_MG_3132

_MG_3138

_MG_3139

_MG_3150

the crowd at the end of the fireworks… shit! it was a mess

_MG_3151

dunno… like the colours…

OK.. kind of a shitty post but it was a long time since the last one…

hope you’re all well and not unemployed like me 😦 fuckin’ crisis!!

cheers!

Advertisements

3 Comments so far
Leave a comment

Pk no fui requerida para la feria? PK????
Hahaha, ay Celso. No ando desempleada pero ya sabes que estoy a dos meses de serlo, y con el plus de que tbn seré homeless 😀
A ver, supera eso?
Un abrazo, feliz semana 🙂

Comment by pUpPe

I haven’t seen a blog from you in ages mate!
great to see that you’re still shooting. 😉

Comment by Sonny

I know!! it’s been a while, but hey, I won’t stop shooting!… I just got some rolls developed so I will be posting some scans soon!
cheers!

Comment by aldorios




Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s



%d bloggers like this: